RETURNAREA PRODUSELOR

(ACHIZITII PERSOANE FIZICE) 


POLITICI PRIVIND RETURNAREA PRODUSELOR (RETRAGEREA DIN CONTRACT) :


Procedura de RETUR este urmatoarea :

( Consultati mai jos si ''Informatii si Conditii legale pentru retur'' )

1. Completati formularul de retragere de mai jos si trimiteti-l pe adresa noastra : plasmatrade@yahoo.com. Nu depasiti termenul legal de 14 zile de la data primirii comenzii.

2. Ulterior confirmarii primirii formularului de retragere, trimiteti produsele la adresa depozitului Happymax de mai jos (trimiterea se va face prin curier pe cheltuiala dvs): 

Adresa de retur : SC PLASMA TRADE SRL / Depozitul Mediapost Hit Mail / Str. Rudeni 77, Chitila / Judet : Ilfov

3. Ulterior receptionarii returului si verificarea conformitatii acestuia, veti primi banii (in contul indicat in formularul de retur), in termen de 2-3 zile lucratoare (maxim 14 zile).


Formular de retragere : 


*Prezentul formular se trimite inapoi completat, doar daca doriti sa va retrageti din contract.

                                                                              FORMULAR DE RETRAGERE

Catre:

S.C. PLASMA TRADE S.R.L. (Happymax.ro), cu sediul in Bucuresti, bd. Theodor Pallady, nr. 2, sector 3, adresa email: plasmatrade@yahoo.com.

Produsele vor fi returnate, PRIN CURIERAT,  dupa confirmarea de primire (reply la e-mailul de retur), la adresa:

SC PLASMA TRADE SRL, Depozitul Mediapost Hit Mail, Chitila, Str. Rudeni 77, Chitila, Judet Ilfov

Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse:

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

Motivul returnarii fiind (optional) : _____________________________________________________

Comandate la data: ________________________

Primite la data: ___________________________

Optiunile mele de retur sunt:  

  • Doresc inlocuirea produsului cu unul nou
  • Doresc sa il schimb cu un alt produs
  • Doresc sa primesc contravaloarea in bani

 Pentru returnarea contravalorii produselor achitate, gasiti mai jos informatiile financiare  :

.(Datele sunt necesare pentru returnarea contravalorii produselor achitate, singura optiune fiind transferul bancar, iar toate comisioanele bancare vor fi suportate de catre Plasma Trade srl)

Banca / Cont IBAN :_________________________________________________________________________________


Nume/Prenume (cel din comanda) : ___________________________________________________________________________

Adresa: ________________________________________________________________________________________


Numar telefon:  ______________________________________

E-mail: _______________________

Sunt de acord cu acest formular de notificare cu privire la retragerea mea din contract.

Data:   ____________________

Semnatura


                                                                      Informatii si Conditii legale pentru retur 

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:


Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile. Perioada de retragere expira dupa 14 zile incepand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produsului.

Potrivit OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumator inseamna - orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanța Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

 

Consumator - orice persoană fizică care, în legătură cu contractele reglementate de prezenta ordonanță de urgență, acționează în scopuri care se află în afara activității comerciale, industriale, artizanale sau profesionale a persoanei respective): ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor si ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 140 din 28 decembrie 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri.

 

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati , SC Plasma Trade SRL (www.happymax.ro), bd. Theodor Pallady, nr. 2, ap. 65, Sector 3, Bucuresti,  email:plasmatrade@yahoo.com, cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta (la adresa sus mentionata), fax (021 794 28 36) sau e-mail (plasmatrade@yahoo.com), insotita de Formularul de retragere de mai sus.

 

Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

 

1 CONSECINTELE RETRAGERII :

 

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii ( DAR numai daca returnati toate produsele aferente comenzii) ,  fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare intr-un cont IBAN pe care ni-l puneti la dispozitie. In orice caz, NU vi se vor percepe comisioane, ca urmare a unei astfel de rambursari.Rambursarea se face numai dupa ce primim inapoi produsele.

Expediati produsele numai prin firma de curierat, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.


Potrivit OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 427, in data de 11 iunie 2014, va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor  (art. 14, aliniat (2) OUG 34/2014  ''Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator'').


Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarea produselor. 

Pentru returnarea produsului trebuie sa notificati in scris acest lucru la adresa de email plasmatrade@yahoo.com. Numai cererile scrise se vor lua in considerare.

Orice diminuare a valorii produselor rezultată din manipularea acestora, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor este în responsabilitatea Cumpărătorului. Pentru claritate, din prețul total al bunului returnat, Vanzatorul va reține o sumă de bani ce reprezintă diminuarea valorii bunului în proportie de 10%-50% din valoarea inițială a bunului, după caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicată către Cumparator la recepționarea bunurilor returnate.

Produsul va fi returnat impreuna cu o copie de pe factura de achizitie si certificatul de garantie in original (in cazul in care pe certificat sunt mai multe produse, se va returna o copie de pe acesta).


Produsul se va returna numai prin curier rapid, taxele de curier fiind suportate de catre client.

 
2. NU SE POT RETURNA URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE: 

 

- Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi,  sau care nu respecta termenii de garantie.
- Produse care nu respecta termenii certificatului de garantie.
- Jocuri desigilate, jucarii desigilate.
- Produse aduse pe comenzi speciale, la solicitarea clientului.
- Produse susceptibile a se deteriora sau expira rapid.
- Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de comparator.
- Produse de ingrijire personala, igiena casei sau personala, accesorii medicale desigilate.
- Produse identice desigilate in cazul achizitionarii mai multor bucati (peste 2)
- Produse primite cadou la alte produse decat cu conditia unei noi achizitii
- Produse consumabile, care prin natura lor, odata desigilate nu pot fi revandute sub nici o forma

Produsele care prezinta defectiuni sau vicii de fabricatie (nu defecte cauzate de utilizator) in termen de 48 de ore de la receptie vor fi inlocuite (fara alte costuri - in limita stocului disponibil ) cu conditia notificarii in scris la adresa de e-mail de mai jos. In cazul in care nu se respecta conditiile de returnare, produsul va intra in regim normal de garantie, conform legii 449/2003.

 

3. ADRESA PENTRU PRODUSELE RETURNATE :

 

Produsele vor fi returnate, PRIN CURIERAT,  dupa confirmarea de primire (reply la e-mailul de retur), la adresa:

SC PLASMA TRADE SRL

Depozitul Mediapost Hit Mail

Str. Rudeni 77, Chitila, Judet Ilfov

Telefon : 0733.027.615;  E-mail : plasmatrade@yahoo.com.


Va rugam ca inainte de a returna produsele sa verificati daca sunt indeplinite conditiile de mai sus. In caz contrar, ne pare rau, dar nu va putem returna/returna integral contravaloarea produselor.

In situatia in care un client figureaza in baza noastra de date cu un colet neridicat si doreste sa faca o noua comanda, la costul comenzii se vor adauga cheltuielile de retur ale comenzii neridicate.

In cazul in care clientul refuza sau nu primeste 1 colet, orice comanda noua se onoreaza numai cu plata in avans, prin ordin de plata sau plata card.

“Clienti" sau "cumparatori" sunt doar persoanele fizice sau asociatiile de persoane fizice. Clientii cu personalitate juridica si PFA nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice/asociatii persoane fizice.

 S.C. PLASMA TRADE SRL. NU ridica coletele postale trimise prin Posta Romana, de la oficiile postale!

Produsele livrate in baza unor comenzi speciale, nu se iau retur.

Daca doriti detalii suplimentare va rugam sa ne contactati.


De retinut:

Orice diminuare a valorii produselor rezultată din manipularea acestora, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor este în responsabilitatea Cumpărătorului. Pentru claritate, din prețul total al bunului returnat, Vanzatorul va reține o sumă de bani ce reprezintă diminuarea valorii bunului în proportie de 10%-50% din valoarea inițială a bunului, după caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicată către Cumparator la recepționarea bunurilor returnate.

Reclamatiile privind eventuale lipsuri CANTITATIVE ( privind numarul ) la inventarul produselor comandate trebuie aduse la cunostinta Vanzatorului in termen de maxim 24 de ore de la primirea coletului.